Trust as a determinant of Electronic Business success: Analysis of key factors
Abstract
U savremenom digitalnom dobu elektronsko
poslovanje predstavlja dominantan oblik komercijalne
aktivnosti, koji menja način na koji akteri posluju i
medjusobno komuniciraju. Medjutim, specifičnosti onlajn
okruženja, kao što su fizička distanca, anonimnost, ograničen
nivo kontrole i potencijalni oportunizam, stvaraju izazove koji
mogu narušiti poverenje izmedju učesnika. Upravo u tom
kontekstu poverenje se nameće kao ključna determinanta
uspešnosti elektronskog poslovanja.
Downloads
Published
17-11-2025 — Updated on 03-12-2025
Versions
- 03-12-2025 (2)
- 17-11-2025 (1)
How to Cite
Ećimović, A. . (2025). Trust as a determinant of Electronic Business success: Analysis of key factors. E-Business Technologies Conference Proceedings, 4(1). Retrieved from https://www.ebt.rs/journals/index.php/conf-proc/article/view/268 (Original work published November 17, 2025)
Issue
Section
Doctoral colloquium
License
Copyright (c) 2025 EBT office

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.